Contact opnemen? 0900 - 85 20 111 info@twentemilieu.nl

Wat moet ik doen als mijn milieupas voor de ondergrondse container niet meer werkt of kwijt is?

Pas werkt niet meer

Is uw pas beschadigd, dan zijn er twee opties:

1. Onzichtbare schade Werkt uw pas niet meer, maar is er geen zichtbare schade? Dan kunt u hem naar Twente Milieu opsturen via het antwoordnummer dat achter op uw pas staat. Voeg hier een begeleidende brief aan toe waarin u uw gegevens (naam, adres, postcode, woonplaats, telefoonnummer) en de reden van opsturen vermeldt.

Let op: het komt wel eens voor dat mensen een gaatje prikken in de pas, zodat deze makkelijk op te hangen is in bijvoorbeeld de meterkast. De past werkt dan niet meer. Doe dit dus niet!

2. Zichtbare schade Als uw pas zichtbaar beschadigd is, kunt u Twente Milieu bellen op werkdagen van 08.00 tot 17.00 uur via 0900 – 85 20 111. U dient wel ingeschreven te staan bij de gemeente op het adres waarvoor u belt. Kijk hier voor de tarieven. Hiervoor sturen wij u een betalingsopdracht. Zodra de betalingsopdracht is voldaan, maken we de pas aan. Deze wordt dan binnen vijf werkdagen per post bij u thuisbezorgd.

Pas is kwijt
Als u uw pas kwijt bent, kunt u bij Twente Milieu een nieuwe pas aanvragen. Dit kan online of telefonisch op werkdagen tussen 08.00 en 17.00 uur via 0900 – 85 20 111. U dient wel ingeschreven te staan bij de gemeente op het adres waarvoor u belt. Kijk hier voor de tarieven. Hiervoor sturen wij u een betalingsopdracht. Zodra de betalingsopdracht is voldaan, maken we de pas aan. Deze wordt dan binnen vijf werkdagen met de post bij u thuisbezorgd.

Melding maken

Is uw container niet geleegd of wilt u iets anders melden? Laat het ons weten.

Inloggen gemeente