Contact opnemen? 0900 - 85 20 111 info@twentemilieu.nl

Mijn minicontainer is niet geleegd, wat kan ik doen?

Als uw minicontainer niet is geleegd, kan dit diverse oorzaken hebben. Als er een hanger aan uw container is bevestigd, staat hierop vermeld waarom de container niet is geleegd. Heeft u hier vragen over, neem dan contact met ons op via 0900 – 85 20 111.

Als er geen hanger aan uw container is bevestigd, kunt u contact opnemen met Twente Milieu via het contactformulier of telefonisch op werkdagen tussen 08.00 en 17.00 uur via 0900 – 85 20 111. U dient het wel binnen 24 uur bij ons te melden. Samen met u bekijken we waarom uw container niet is geleegd en of het mogelijk is om hem alsnog te legen.

Heeft u uw container te laat (na 07.30 uur) of op de verkeerde dag aan de weg gezet? Dan kunt u wachten tot de volgende inzameldag of zelf uw afval wegbrengen naar het afvalbrengpunt/milieupark in uw gemeente.

Veel voorkomende redenen waarom uw container niet is geleegd:

  • De container is te zwaar (deze mag maximaal 70 kilo wegen).
  • De container stond niet op tijd aan straat (voor 07.30 uur).
  • Er bevindt zich afval in de container dat er niet hoort.
  • De chip van de container is defect.

Melding maken

Is uw container niet geleegd of wilt u iets anders melden? Laat het ons weten.

Inloggen gemeente