Contact opnemen? 0900 - 85 20 111 info@twentemilieu.nl

Ik heb een klacht. Hoe meld ik deze?

Bent u ontevreden over hoe u door Twente Milieu of door een van onze medewerkers bent behandeld? Dan kunt u een klacht melden via het contactformulier. Wij nemen een klacht altijd serieus. Uw klacht wordt bij ons geregistreerd en doorgestuurd naar de betrokken medewerker en zijn/haar leidinggevende. De leidinggevende en de betrokken medewerker bespreken uw klacht en de vervolgstappen. Daarbij zijn er twee mogelijkheden:

  • Twente Milieu neemt binnen 10 werkdagen contact met u op om samen de klacht op te lossen;
  • Wanneer de klacht ingewikkelder is, hebben we meer tijd nodig om tot een oplossing te komen. U krijgt dan in ieder geval binnen 10 werkdagen bericht van ons waarin we uitleggen wat we gaan doen.

Komen we samen niet tot een oplossing van de klacht? Dan zal de klacht behandeld worden door onze Klachtencoördinator volgens de bij Twente Milieu geldende Klachtenprocedure. Mocht u vervolgens verdere stappen willen zetten, dan kunt u zich richten tot de Overijsselse Ombudsman waar Twente Milieu bij aangesloten is.

Melding maken

Is uw container niet geleegd of wilt u iets anders melden? Laat het ons weten.

Inloggen gemeente