Schade

Onze medewerkers zijn dagelijks actief in de leefomgeving. Zij proberen hun werk zo goed mogelijk te doen, met zo min mogelijk overlast voor onze inwoners. Toch kan het gebeuren dat er bij werkzaamheden in de buitenruimte of tijdens de afvalinzameling schade ontstaat aan uw eigendom.

Schade is wel door onze medewerker(s) geconstateerd:

Als medewerkers dit zelf merken, melden zij de schade bij u en hun teamleider.

Schade is niet door onze medewerkers geconstateerd:

Het kan helaas voorkomen dat onze medewerkers niet weten dat zij schade hebben veroorzaakt. Ook kunnen wij niet altijd achterhalen met wie we contact op moeten nemen voor het afhandelen van de schade.

Heeft u schade aan een persoonlijk eigendom en heeft u het vermoeden dat deze door Twente Milieu is veroorzaakt? Dan kunt u dit melden door onderstaand schadeformulier in te vullen. We vragen u om zo compleet mogelijk te zijn, zodat wij uw melding goed en snel kunnen beoordelen.

Wij streven er naar binnen 10 werkdagen na ontvangst een reactie te geven.

Schade aan uw (mini)container:

Deze kunt u melden bij onze klantenservice via ons algemene contactformulier of u kunt ons bellen op werkdagen van 08.00 tot 17.00 uur via 0900 – 85 20 111.

Wij hebben uw melding ontvangen:
Nadat wij uw melding hebben ontvangen, nemen wij deze in behandeling. Allereerst onderzoeken wij in hoeverre Twente Milieu verantwoordelijk is voor de ontstane schade. Mochten wij van mening zijn dat de schade niet door ons is veroorzaakt, dan nemen wij uw melding niet verder in behandeling.

Zijn wij wel verantwoordelijk voor de schade, dan sturen wij uw melding ter afhandeling door naar onze verzekeringsmaatschappij. Indien het gaat om schade aan uw voertuig dan moet u altijd samen met ons het Europees schadeformulier invullen. Onze verzekeringsmaatschappij neemt contact op met u of uw verzekeringsmaatschappij voor de afhandeling van de melding. De termijn waarop de melding is afgehandeld, is afhankelijk van de verzekeringsmaatschappij. Hoe snel uw melding door de verzekeringsmaatschappij afgehandeld kan worden is afhankelijk van de verzekeringsmaatschappij.

Bij sommige meldingen kan het zijn dat Twente Milieu besluit om de reparatiekosten aan u rechtstreeks of direct aan de reparateur over te maken. Het is daarom van belang dat u ons een gedetailleerde kostenopgaaf en/of indicatie meestuurt. Maakt u ook foto’s van de schade, stuur deze mee.

In alle gevallen ontvangt u een schriftelijke reactie per e-mail van ons.

Meer informatie

Onze privacyverklaring kunt u hier lezen.

1 Disclaimer

Het invullen van het schadeformulier op deze website houdt niet automatisch in dat Twente Milieu verantwoordelijk is voor de gemelde schade en hiervoor aansprakelijk kan worden gehouden. Aan het indienen van een schademelding kunnen dan ook geen rechten worden ontleend.

Bent u zelf verzekert voor de schade en heeft u deze aangemeld bij uw verzekeraar?

Indien de schade gemeld is, geef dan aan bij welke verzekeraar het gemeld is en onder welk schadenummer.

Geef een indicatie van de schade in euro's

Voeg foto's van de schade en een proforma factuur toe.

Zijn er naast u nog andere personen die de schade hebben zien ontstaan?