Contact opnemen? 0900 - 85 20 111 info@twentemilieu.nl

Wat moet ik doen als een ondergrondse container vol of geblokkeerd is?

Twente Milieu probeert zo goed als mogelijk er voor te zorgen dat containers altijd beschikbaar zijn voor het weggooien van afval. Twente Milieu ontvangt automatisch een melding als een container bijna vol is, zodat er op tijd geleegd kan worden. Toch kan het een keer voorkomen dat een ondergrondse container vol is of dat er een storing is. We vragen u in dat geval het probleem te melden bij onze klantenservice. Dit kan via deze website, het contactformulier of telefonisch via 0900 - 85 20 111 (op werkdagen tussen 08.00 en 17.00 uur).

U kunt uw restafval kwijt in één van de andere restafvalcontainers. Het plaatsen van afval naast de container is niet toegestaan. U riskeert hiermee een boete van minimaal €97,-.

Let op: is de ondergrondse container geblokkeerd en heeft u de pas al voor de lezer gehouden? Er wordt geen ‘klik’ in rekening gebracht! Het aanbieden van uw afval wordt pas in rekening gebracht wanneer de klep helemaal open en dicht is geweest. Twijfelt u of u toch niet onterecht heeft moeten betalen? Kijk dan hier.

Inloggen gemeente