U bevindt zich op de Twente Milieu pagina die nog niet specifiek ingericht is voor uw gemeente. Wijzigen? Klik hier
U bevindt zich op een gemeentepagina die niet overeenkomt met de door u opgegeven gemeente / postcode. Naar uw eigen gemeente gaan? Klik hier

Ik heb een klacht. Hoe meld ik deze?

Bent u ontevreden over hoe u door Twente Milieu of door een van onze medewerkers bent behandeld? Dan kunt u een klacht melden via het contactformulier. Wij nemen een klacht altijd serieus. Uw klacht wordt bij ons geregistreerd en doorgestuurd naar de betrokken medewerker en zijn/haar leidinggevende. De leidinggevende en de betrokken medewerker bespreken uw klacht en de vervolgstappen. Daarbij zijn er twee mogelijkheden:

  • Twente Milieu neemt binnen 10 werkdagen contact met u op om samen de klacht op te lossen;
  • Wanneer de klacht ingewikkelder is, hebben we meer tijd nodig om tot een oplossing te komen. U krijgt dan in ieder geval binnen 10 werkdagen bericht van ons waarin we uitleggen wat we gaan doen.

Melding maken

Is uw container niet geleegd of wilt u iets anders melden? Laat het ons weten.

Relevante informatie afgestemd op uw woonsituatie

Vul uw postcode en huisnummer in en zie direct relevante informatie afgestemd op uw woonsituatie, zoals wanneer het afval bij u opgehaald wordt. Het is mogelijk om uw postcode, huisnummer en e-mailadres op een later tijdstip te wijzigen.

Postcode
Huisnummer
Selecteer uw huisnummer
Uw gemeente:
De door u opgegeven postcode valt niet in het werkgebied van Twente Milieu of is een bedrijfsadres. Ga naar de algemene pagina.

Lees voordat u verder gaat onze privacyverklaring.