Contact opnemen? 0900 - 85 20 111 info@twentemilieu.nl
U bevindt zich op de Twente Milieu pagina die nog niet specifiek ingericht is voor uw gemeente. Wijzigen? Klik hier
U bevindt zich op een gemeentepagina die niet overeenkomt met de door u opgegeven gemeente / postcode. Naar uw eigen gemeente gaan? Klik hier

Wat kan ik doen als de ondergrondse container voldefect is?

Als de trommel van de ondergrondse container klem zit of defect is, kunt u dit online melden bij Twente Milieu. U kunt ook bellen op werkdagen tussen 08.00 en 17.00 uur naar 0900 – 85 20 111.

U heeft ook de mogelijkheid uw afval in een andere ondergrondse container te deponeren die u is toegewezen. Wilt u weten welke containers u exact kunt gebruiken? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@twentemilieu.nl of 0900 – 85 20 111 (op werkdagen tussen 08.00 en 17.00 uur). Houd uw milieupas bij de hand.

Melding maken

Is uw container niet geleegd of wilt u iets anders melden? Laat het ons weten.

Relevante informatie afgestemd op uw woonsituatie

Vul uw postcode en huisnummer in en zie direct relevante informatie afgestemd op uw woonsituatie, zoals wanneer het afval bij u opgehaald wordt. Het is mogelijk om uw postcode, huisnummer en e-mailadres op een later tijdstip te wijzigen.

Postcode
Huisnummer
Selecteer uw huisnummer
Uw gemeente:
De door u opgegeven postcode valt niet in het werkgebied van Twente Milieu of is een bedrijfsadres. Ga naar de algemene pagina.

Lees voordat u verder gaat onze privacyverklaring.