Contact opnemen? 0900 - 85 20 111 info@twentemilieu.nl

Klantenservice in Coronatijd

Ook voor de Klantenservice van Twente Milieu was 2020 een uitzonderlijk jaar. Het team is sinds de start van de coronamaatregelen opgesplitst. Collega’s die nog nooit thuis werkten, werken ineens thuis. Zij waren ‘Team Digitaal’ en verwerkten de mail en appmeldingen en deden webcare. Soms met de zorg voor kinderen of thuisonderwijs erbij, zoals ook bij andere collega’s van kantoor soms het geval was.

De andere helft van het team werkte -onder de juiste hygiëne en op voldoende afstand- op ons hoofdkantoor in Enschede en was ‘Team Bellen’. Het massaal opruimen en het thuis zijn van inwoners, zorgde voor veel meer inkomende e-mail en telefoongesprekken. Inwoners moesten daardoor soms langer wachten. Hiervoor was gelukkig veel begrip. De druk op het team was mede daardoor hoog. Maar de flexibiliteit en inzet van de medewerkers ook!

Samen met ook onze harde werkers buiten, zorgden ook onze kanjers van de Klantenservice voor een optimale dienstverlening naar onze inwoners!

Inloggen gemeente